IndeksGalleryFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Drake Rousseau



Liczba postów : 54
Join date : 08/12/2014

PisanieTemat: Regulamin forum   Pon Gru 08, 2014 11:54 pm

Regulamin forum

Postać i konto

1. Nick powinien stanowić imię i nazwisko postaci, lub jej pseudonim.
2. Prosimy o używanie jedynie swoich postaci.
3. Kartę postaci należy dodać jako osobny temat w odpowiednim dziale. Powinna być napisana według wzoru i pasująca do uniwersum forum.
4. Każda postać powinna mieć „zaklepany” wizerunek, by nie było kilku identycznych postaci.
5. Grę rozpocząć można dopiero, gdy administrator zaakceptuje kartę postaci.
6. Karty postaci można edytować, jednak należy podać powód edycji.
7. Użytkownik może mieć maksymalnie cztery konta, jednak dobrze by było, by poinformował administrację o chęci stworzenia nowej postaci.
8. Postać można „podmienić”, jednak i do tego potrzebna jest zgoda administracji.
9. Konta aktywują użytkownicy, dlatego też prosimy o podawanie właściwych adresów e-mail przy rejestracji.
10. Pod kartą postaci pisać może jedynie administrator.  
11. Nie można zrobić postaci żywcem wziętej z tekstów kultury. Można wykorzystać dany wizerunek, nazwisko, ale nie wszystko naraz. Wyszłoby nierealistycznie, gdyby Superman został ochroniarzem w psychiatryku.

Zachowanie na forum

1. Na całym forum obowiązuje kultura osobista.
2. Jeśli użytkownik będzie nieaktywny przez ponad miesiąc  i nie poinformuje o swojej nieobecności administracji podczas, gdy fabuła toczy się aktywnie, konto zostanie usunięte.
3. Nie bawimy się w skrajne poglądy.
4. Szacunek przede wszystkim.
5. Konflikty osobiste powinny pozostać między użytkownikami, prosimy o nierobienie dram przy publiczności.
6. Przeklinać zdarza się każdemu, jednak stosowanie pań lekkich obyczajów jak przecinków będzie negowane przez administrację.
7. W razie wszelkich pytań i wątpliwości, administracja służy pomocą. Jesteśmy jednak tylko ludźmi i nie mamy możliwości, by siedzieć całodobowo na forum; gdy tylko będziemy mogli, odpowiemy na wszystkie pytania.
8. Przenoszenie fabuły na chatbox jest zabronione. Można prowadzić tam rozgrywki między postaciami w celu rozwinięcia relacji, jednak całkowite przeniesienie swojej aktywności fabularnej może zostać nagrodzone banem.
9. Za zachowanie niezgodne z regulaminem administrator może wyciszyć lub tymczasowo zbanować użytkownika.
10. Rozmiar avatara to 150px szerokości na 200px wysokości. Powinien on przedstawiać naszą postać. Rozmiar sygnatury jest dowolny, byleby nie rozciągała forum.
11. Użytkownik na znak zapoznania się z zasadami panującymi na forum powinien podpisać się pod tym postem.

Rozgrywka

1. Sposób pisania jest jeden, z perspektywy osoby trzeciej, w czasie przeszłym. Nie ma żadnych wyjątków.
2. Wypowiedzi powinny być pogrubione i zapisane od myślnika, myśli zaś pismem pochyłym, kursywą.
3. Kierujemy jedynie własnymi postaciami.
4. Zbliżenia płciowe i walka są dozwolone, jednak zachodzenie w ciążę i zabijanie innych postaci jest zabronione.
5. Post powinien mieć od biedy trzy rozbudowane zdania. Jeśli jednak użytkownik notorycznie pisać będzie w ten sposób, może zostać nagrodzony upomnieniem.
6. Tłumaczenie się dysfunkcjami nie zostanie przyjęte. To da się zwalczyć, poza tym przeglądarka powinna podkreślać błędy ortograficzne.
7. Należy używać polskich znaków. Nie ma, że „mam angielską czy jakąś klawiaturę i nie mam polskich znaków”. Układ klawiatury można dodać, co więcej polskie znaki mogą zmienić znaczenie wyrażenia. „Zrobię ci łaskę” bez polskich znaków może być dość niepokojące.
8. Za zgodą użytkowników MG może włączyć się do rozgrywki.
9. Fabuła toczy się według kolejnych rozdziałów. Gdy rozdział zostaje uznany za zamknięty, automatycznie kończą się wszystkie wątki. Administrator zobowiązany jest do poinformowania o zakończeniu rozdziału na dwa lub trzy tygodnie przed nim.
10. Przebywanie w kilku miejscach naraz jest zakazane.
11. Można wtrącać frazy pochodzące z języków obcych, jednak prosimy o podawanie ich znaczeń na końcu posta.
12. Treści +18 oznaczamy ostrzeżeniem [+18]i zapisujemy kolorem przybliżonym do koloru tła forum. [/+18]
13. Narrator jest wszechwiedzący, ale postać nie. Prosimy o tym pamiętać.
14. Nie licząc sytuacji podanej w punkcie 12, nikt poza administracją nie może pisać kolorem w postach.  

Administracja:

1. Składa się z dwóch osób:
• Drake Rousseau  
• Quinn Blackwood

2. Obaj administratorzy mogą decydować o fabule.
3. Obaj administratorzy są upoważnieni do akceptowania kart postaci.
4. Obaj administratorzy mają równe uprawnienia, jednak funkcję głównego admina pełni Drake.
5. Pytania można kierować do obu administratorów. Są ze sobą w stałym  kontakcie i w razie czego mogą się naradzić.
6. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu forum w każdym momencie, jednak zobowiązana jest poinformować o tym użytkowników.

System nagród i kar:

1. Pochwała, czyli coś dobrego. Użytkownicy dostają je za ładnie napisane, ciekawe posty, które podobają się administracji.
2. Ostrzeżenia, czyli coś bardzo be. Dostaje się je za niewłaściwe zachowanie, notoryczne dodawanie krótkich postów, niestosowanie się do uwag administracji.
3. Pochwały i ostrzeżenia niwelują się nawzajem.
4. Za trzy ostrzeżenia user wylatuje bez gadania i dyskusji.

Regulamin obowiązuje od dnia 8. 12. 2014.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://theasylum.forumpolish.com
 
Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin forum
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry
» Łowcy Wampirów
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mayberry's Asylum :: Papierologia :: Regulamin-
Skocz do: